Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Wednesday 17 December 2014

Allah suke mereka yg berdoa

susah nak start

weekend lps blk dengkil, sbb isnin exam utk master..

nak dijadikan cerita tgh dok makan sesama abah & en suami tetibe abah btau kaki abah blum sembuh betul lagi..abah mcm berat hati nk gi umrah dengan keadaan dia mcm tu..abah minta tangguh g umrah..

hm dalam hati rasa berkecai

sbnrnya x sabar sgt2 nk g umrah tu..sbb dh plan smpi pening2 kepala aritu cari travel agent..pastu ada gak baca2 blog org yg g umrah..bile dh baca tu yg rasa makin x sabar, x sabar nk ke makam Rasulullah, x sabar nk solat di masjid nabawi, x sabar nk ke tanah suci bersama jemaah lain, x sabar nk tengok Kaabah depan mata..

tp nak buat mcmana..mungkin blum smpi rezekinya..

rezeki duit dah ada, kesihatan pula x mengizinkan..

Ya Allah..

Allah x pernah janjikan segalanya mudah..mungkin Allah dh rindu nk dengar doa aku, rayuan aku..

dah lama x berdoa dan berharap bersungguh2 dengan khusyuk..mungkin Allah nak aku berdoa lagi..

dan Allah jualah sebaik-baik perancang..

aku kena redha. apa-apa pun kena perbaiki niat. in shaa Allah

jemputlah aku Ya Allah..ke tanah suciMu

sucikan hatiku, ikhlaskan niatku

ameen

No comments:

Post a Comment